Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 162  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
15Acceptance of electronic conferencing technology among employees in the manufacturing industry, Chonburi provinceThanasa Thanadechawat; ธนษา ธนเดชะวัฒน์; PORNRAT SADANGHARN; พรรัตน์ แสดงหาญ; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
20THE ADAPTATION OF CABIN CREW TO PERFORM IN PREMIUM SERVICE BUSINESS UNDER COVID-19 CIRCUMSTANCEPornrat Peerawongsakul; พรรัตน์ พีรวงศ์สกุล; NAKORN INDRA-PAYOONG; ณกร อินทร์พยุง; Burapha University. Faculty of Logistics
11Adoping Digital Technology at Thai Commercial BankSupawadee Buabon; สุภาวดี บัวบน; TAKAYA SANGAYOTIN; ทักษญา สง่าโยธิน; Burapha University. Graduate School of Commerce
11Analysis of Production process of Sugar Mill Tandems by Critical Path Method, Program Evaluation and Review Technique (PERT), and Material Requirement Planning (MRP) of ABC Company LimitedOumthip Thipsuk; อุ้มทิพย์ ทิพย์สุข; SURAT SUPITCHAYANGKOOL; สุรัติ สุพิชญางกูร; Burapha University. Graduate School of Commerce
15APPLYING OF LEAN CONCEPT TO INCREASE THE EFFICIENCY OF PRODUCTION MOLDING PROCESS: A CASE STUDY OF ABC CO., LTDNalisa Wapeetho; นลิษา วาปีโท; SAKCHAI CHANROUNG; ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง; Burapha University. Graduate School of Commerce
11Approaches to increase Occupancy Rate for hotel , a case study on Queen Hotel PattayaNanthapath Chokariyapithak; นันทพัทธ์ โชคอริยพิทักษ์; CHANISARA KAEOSAWAN; ชนิสรา แก้วสวรรค์; Burapha University. Graduate School of Commerce
4THE ATTITUDE OF EMPLOYEES TO WARD SAFETY SYSTEM IN WORKPLACE OF MANFACTURE PRESTRESSED CONCRETE WIRE IN MAPTAPHUD INDUSTRIAL ESTATE, RAYONG VARITTISA WEERAPAN; วริฏฐิสา วีระพันธ์; Kanvalai Nontakaew Ferry; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
22BELIEF AND ATTITUDE FACTORS IN NAIL COLORING AFFECTING  BEHAVIOR OF  FASHION MANICURE CONSUMERS IN CHON BURI PROVINCESawarot Thupthimsuk; สวรส ทับทิมสุข; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
13BOARD COMPOSITION MANAGERIAL OWNERSHIP AND FIRM PERFORMANCEKanruthai Chaiyo; กันต์ฤทัย ไชโย; KAROON SUKSONGHONG; การุณ สุขสองห้อง; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11Buying factors for ideal conditions influence the market mix of Main Class housing prices in Chonburi ProvinceTattep Pobkrut; ทัตเทพ พบครุฑ; SUCHONNEE METIYOTHIN; สุชนนี เมธิโยธิน; Burapha University. Graduate School of Commerce
26CAREER ADVANCEMENT FOR VESSEL TRAFFIC SERVICE OPERATORS, MARINE DEPARTMENT, MINISTRY OF TRANSPORTAtithan Kaewthavorn; อธิษฐาน แก้วถาวร; CHAKCHAI SUEPRASERTSITTHI; จักรชัย สื่อประเสริฐสิทธิ์; Burapha University. Graduate School of Public Administration
20Causal Relationship Model of Celebrity Endorser, Store Image and Digital Marketing Affecting to Consumer Buying Decision at Multi-Brand Sneaker StoreJarawee Yampikun; จารวี แย้มพิกุล; SARUNYA SANGLIMSUWAN; ศรัญยา แสงลิ้มสุวรรณ; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
22A Causal Relationship Model of the Information Seeking, Food Quality and Brand Image Influencing the Consumers' Decision  to Use Thai Cuisine Restaurant ServicesSukanya Tawson; สุกัญญา ท้าวสอน; SARUNYA SANGLIMSUWAN; ศรัญยา แสงลิ้มสุวรรณ; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
9THE CHARACTERISTICS OF SUPPORTING WORKERS IN THE SPORT RACE EVENT BUSINESS OF RUNNING FOR HEALTHNgarmnit Anek; งามนิต เอนก; WANNAPA LUEKITINAN; วรรณภา ลือกิตินันท์; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11THE COMMITMENT FACTORS AFFECTING TO THE RETENTION OF NURSE IN PRIVATE HOSPITALS IN BANGKOKSaithip Photong; สายทิพย์ โพธิ์ทอง; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; Burapha University; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; kanvalai@buu.ac.th; kanvalai@buu.ac.th
12A COMPARISON OF THE IMPACT OF THE SERVICE MARKETING MIX (7Ps) ON CUSTOMER SATISFACTION IN PRIVATE DENTAL CLINIC IN AMPHUR MUANG CHANTHABURI, CHANTHABURI PROVINCEIttiphol Changsirimongchol; อิทธิพล จังสิริมงคล; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; sarunyal@buu.ac.th; sarunyal@buu.ac.th
25CONSUMER BEHAVIOR AFFECTING EXPECTATIONS IN SERVICE MARKETING MIX OF DOG CAFÉ IN CHONBURI PROVINCEThanamas Yotsuea; ฐานมาศ ยศเสือ; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
30Consumer Decision-Making on food Delivery ServiceSUKUMAPORN PARNMAK; สุขุมาภรณ์ ปานมาก; Chawanuan Kananukul; ชวนวล คณานุกูล; Burapha University. Faculty of Humanities and Social Sciences
9CONSUMERS' KNOWLEDGE, ATTITUDE AND PURCHASE INTENTION TOWARDS ORGANIC SKIN CARE PRODUCTSSuchawadi Narongchai; สุชาวดี ณรงค์ชัย; PANPILAS KULDILOK; พรรณพิลาศ กุลดิลก; Burapha University. Faculty of Humanities and Social Sciences
11COST ANALYSIS USING ACTIVITY BASED COSTING AND COST REDUCTION MODEL FOR TRANSPORTATION PROVIDER : A CASE STUDY OF ABC COMPANY LIMITEDKanyanat Sukcharoen; กัญญาณัฐ ศึกเจริญ; TAKAYA SANGAYOTIN; ทักษญา สง่าโยธิน; Burapha University. Graduate School of Commerce