Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 151-160 of 162 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12THE EFFECTS OF TAOBAO'S LOCAL LOGISTIC INVESTMENT IN THE EEC AREASRong Yang; RONG YANG; YORDYING THANATAWEE; ยอดยิ่ง ธนทวี; Burapha University; YORDYING THANATAWEE; ยอดยิ่ง ธนทวี; yordying@buu.ac.th; yordying@buu.ac.th
12Guidelines for Management and Control of Production Lines with Lean Concept: Case Study Celestica (Thailand) Co., Ltd.Natnapa Traisakorn; เนตรนภา ไตรสาคร; SAKCHAI CHANROUNG; ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง; Burapha University; SAKCHAI CHANROUNG; ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง; sakchaic@buu.ac.th; sakchaic@buu.ac.th
11MARKETING STRATEGY FOR HOME RENTAL BUSINESS IN PATTAYA, CHONBURI DURING THE CORONAVIRUS COVID.19Petpatcharee Surapanya; เพชรพัชรี สุระปัญญา; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; sarunyal@buu.ac.th; sarunyal@buu.ac.th
11Guidelines for improving manufacturing process of electronics components using lean concepts of ABC CompanyThanyaluck Sakonwaree; ธัญญาลักษ์ สกลวารี; YORDYING THANATAWEE; ยอดยิ่ง ธนทวี; Burapha University; YORDYING THANATAWEE; ยอดยิ่ง ธนทวี; yordying@buu.ac.th; yordying@buu.ac.th
12A COMPARISON OF THE IMPACT OF THE SERVICE MARKETING MIX (7Ps) ON CUSTOMER SATISFACTION IN PRIVATE DENTAL CLINIC IN AMPHUR MUANG CHANTHABURI, CHANTHABURI PROVINCEIttiphol Changsirimongchol; อิทธิพล จังสิริมงคล; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; sarunyal@buu.ac.th; sarunyal@buu.ac.th
11PERCEIVED PRODUCT QUALITY OF FASHION CLOTHES VIA LIVE CHANNELS OF GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKittipaporn Dorkrak; กิตติภาพร ดอกรัก; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; Burapha University; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; tanawut@go.buu.ac.th; tanawut@go.buu.ac.th
12THE DEVELOPMENT OF A MODEL FOR THE CAUSAL RELATIONSHIP OF SUFFICIENCY CULTURE AND THE INTENTION OF ESTABLISHING AN E-COMMERCE BUSINESS THROUGH THE FACEBOOK PLATFORM OF GENERATION Z STUDENTS IN BANGKOKPrakaytip Janpan; ประกายทิพย์ จันทร์แป้น; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; Burapha University; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; phetchalas@buu.ac.th; phetchalas@buu.ac.th
12THE STUDY OF SOCIAL MEDIA CONTENT MARKETING TOWARDS FACIAL CREAM PURCHASING INTENTION OF GENERATION Y CONSUMERSSorasit Srisoodchai; สรสิช ศรีสุดใจ; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; Burapha University; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; areerat.le@buu.ac.th; areerat.le@buu.ac.th
11RISK ASSESSMENT AND RISK MANAGEMENT OF PROCUREMENT DEPARTMENT: A CASE STUDY OF ELECTRONICS MANUFACTURING COMPANYWorawan Taviya; วรวรรณ ตาวิยะ; PAIROJ RAOTHANACHONKUN; ไพโรจน์ เร้าธนชลกุล; Burapha University; PAIROJ RAOTHANACHONKUN; ไพโรจน์ เร้าธนชลกุล; pairoj@buu.ac.th; pairoj@buu.ac.th
11THE COMMITMENT FACTORS AFFECTING TO THE RETENTION OF NURSE IN PRIVATE HOSPITALS IN BANGKOKSaithip Photong; สายทิพย์ โพธิ์ทอง; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; Burapha University; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; kanvalai@buu.ac.th; kanvalai@buu.ac.th