Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Burapha University
Search
Search:
All of DSpace
Burapha University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 151-160 of 162 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
13
14
15
16
17
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
12
THE EFFECTS OF TAOBAO'S LOCAL LOGISTIC INVESTMENT IN THE EEC AREAS
Rong Yang
;
RONG YANG
;
YORDYING THANATAWEE
;
ยอดยิ่ง ธนทวี
;
Burapha University
;
YORDYING THANATAWEE
;
ยอดยิ่ง ธนทวี
;
yordying@buu.ac.th
;
yordying@buu.ac.th
12
Guidelines for Management and Control of Production Lines with Lean Concept: Case Study Celestica (Thailand) Co., Ltd.
Natnapa Traisakorn
;
เนตรนภา ไตรสาคร
;
SAKCHAI CHANROUNG
;
ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง
;
Burapha University
;
SAKCHAI CHANROUNG
;
ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง
;
sakchaic@buu.ac.th
;
sakchaic@buu.ac.th
11
MARKETING STRATEGY FOR HOME RENTAL BUSINESS IN PATTAYA, CHONBURI DURING THE CORONAVIRUS COVID.19
Petpatcharee Surapanya
;
เพชรพัชรี สุระปัญญา
;
SARUNYA LERTPUTTARAK
;
ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
;
Burapha University
;
SARUNYA LERTPUTTARAK
;
ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
;
sarunyal@buu.ac.th
;
sarunyal@buu.ac.th
11
Guidelines for improving manufacturing process of electronics components using lean concepts of ABC Company
Thanyaluck Sakonwaree
;
ธัญญาลักษ์ สกลวารี
;
YORDYING THANATAWEE
;
ยอดยิ่ง ธนทวี
;
Burapha University
;
YORDYING THANATAWEE
;
ยอดยิ่ง ธนทวี
;
yordying@buu.ac.th
;
yordying@buu.ac.th
12
A COMPARISON OF THE IMPACT OF THE SERVICE MARKETING MIX (7Ps) ON CUSTOMER SATISFACTION IN PRIVATE DENTAL CLINIC IN AMPHUR MUANG CHANTHABURI, CHANTHABURI PROVINCE
Ittiphol Changsirimongchol
;
อิทธิพล จังสิริมงคล
;
SARUNYA LERTPUTTARAK
;
ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
;
Burapha University
;
SARUNYA LERTPUTTARAK
;
ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
;
sarunyal@buu.ac.th
;
sarunyal@buu.ac.th
11
PERCEIVED PRODUCT QUALITY OF FASHION CLOTHES VIA LIVE CHANNELS OF GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
Kittipaporn Dorkrak
;
กิตติภาพร ดอกรัก
;
TANAPHON NITICHAOWAKUL
;
ธนภณ นิธิเชาวกุล
;
Burapha University
;
TANAPHON NITICHAOWAKUL
;
ธนภณ นิธิเชาวกุล
;
tanawut@go.buu.ac.th
;
tanawut@go.buu.ac.th
12
THE DEVELOPMENT OF A MODEL FOR THE CAUSAL RELATIONSHIP OF SUFFICIENCY CULTURE AND THE INTENTION OF ESTABLISHING AN E-COMMERCE BUSINESS THROUGH THE FACEBOOK PLATFORM OF GENERATION Z STUDENTS IN BANGKOK
Prakaytip Janpan
;
ประกายทิพย์ จันทร์แป้น
;
PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG
;
เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์
;
Burapha University
;
PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG
;
เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์
;
phetchalas@buu.ac.th
;
phetchalas@buu.ac.th
12
THE STUDY OF SOCIAL MEDIA CONTENT MARKETING TOWARDS FACIAL CREAM PURCHASING INTENTION OF GENERATION Y CONSUMERS
Sorasit Srisoodchai
;
สรสิช ศรีสุดใจ
;
AREERAT LEELHAPHUNT
;
อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์
;
Burapha University
;
AREERAT LEELHAPHUNT
;
อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์
;
areerat.le@buu.ac.th
;
areerat.le@buu.ac.th
11
RISK ASSESSMENT AND RISK MANAGEMENT OF PROCUREMENT DEPARTMENT: A CASE STUDY OF ELECTRONICS MANUFACTURING COMPANY
Worawan Taviya
;
วรวรรณ ตาวิยะ
;
PAIROJ RAOTHANACHONKUN
;
ไพโรจน์ เร้าธนชลกุล
;
Burapha University
;
PAIROJ RAOTHANACHONKUN
;
ไพโรจน์ เร้าธนชลกุล
;
pairoj@buu.ac.th
;
pairoj@buu.ac.th
11
THE COMMITMENT FACTORS AFFECTING TO THE RETENTION OF NURSE IN PRIVATE HOSPITALS IN BANGKOK
Saithip Photong
;
สายทิพย์ โพธิ์ทอง
;
KANVALAI NONTAKAEW FERRY
;
กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่
;
Burapha University
;
KANVALAI NONTAKAEW FERRY
;
กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่
;
kanvalai@buu.ac.th
;
kanvalai@buu.ac.th
Discover
Subject
6
Social Sciences
5
ความผูกพันต่อองค์กร
4
Manufacturing
4
Marketing and advertising
4
SERVICE QUALITY
4
การตัดสินใจซื้อ
4
คุณภาพบริการ
4
พนักงาน
4
แรงจูงใจ
3
ENGAGEMENT
.
next >
Date issued
7
2024
7
2023
41
2022
18
2021
6
2020
7
2018