Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 71-74 of 74 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12THE STUDY OF SOCIAL MEDIA CONTENT MARKETING TOWARDS FACIAL CREAM PURCHASING INTENTION OF GENERATION Y CONSUMERSSorasit Srisoodchai; สรสิช ศรีสุดใจ; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; Burapha University; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; areerat.le@buu.ac.th; areerat.le@buu.ac.th
11THE COMMITMENT FACTORS AFFECTING TO THE RETENTION OF NURSE IN PRIVATE HOSPITALS IN BANGKOKSaithip Photong; สายทิพย์ โพธิ์ทอง; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; Burapha University; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; kanvalai@buu.ac.th; kanvalai@buu.ac.th
11FACTORS AFFECTING THE SUPPLIERS' PARTICIPATION IN KAIZEN: AN AIR-CONDITIONING MANUFACTURER IN THAILANDPongsakorn Makpiboon; พงศกร มรรคไพบูลย์; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; Burapha University; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; areerat.le@buu.ac.th; areerat.le@buu.ac.th
11THE FACTORS INFLUENCING BRAND EQUITY OF STREET FOOD STALLS ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS IN THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)Pisek Khawmuanduan; ภิเษก ขาวเหมือนเดือน; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; Burapha University; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; phetchalas@buu.ac.th; phetchalas@buu.ac.th