Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Burapha University
Search
Search:
All of DSpace
Burapha University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
12
THE EFFECTS OF TAOBAO'S LOCAL LOGISTIC INVESTMENT IN THE EEC AREAS
Rong Yang
;
RONG YANG
;
YORDYING THANATAWEE
;
ยอดยิ่ง ธนทวี
;
Burapha University
;
YORDYING THANATAWEE
;
ยอดยิ่ง ธนทวี
;
yordying@buu.ac.th
;
yordying@buu.ac.th
12
A COMPARISON OF THE IMPACT OF THE SERVICE MARKETING MIX (7Ps) ON CUSTOMER SATISFACTION IN PRIVATE DENTAL CLINIC IN AMPHUR MUANG CHANTHABURI, CHANTHABURI PROVINCE
Ittiphol Changsirimongchol
;
อิทธิพล จังสิริมงคล
;
SARUNYA LERTPUTTARAK
;
ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
;
Burapha University
;
SARUNYA LERTPUTTARAK
;
ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
;
sarunyal@buu.ac.th
;
sarunyal@buu.ac.th
11
PERCEIVED PRODUCT QUALITY OF FASHION CLOTHES VIA LIVE CHANNELS OF GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
Kittipaporn Dorkrak
;
กิตติภาพร ดอกรัก
;
TANAPHON NITICHAOWAKUL
;
ธนภณ นิธิเชาวกุล
;
Burapha University
;
TANAPHON NITICHAOWAKUL
;
ธนภณ นิธิเชาวกุล
;
tanawut@go.buu.ac.th
;
tanawut@go.buu.ac.th
11
THE FACTORS INFLUENCING BRAND EQUITY OF STREET FOOD STALLS ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS IN THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)
Pisek Khawmuanduan
;
ภิเษก ขาวเหมือนเดือน
;
PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG
;
เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์
;
Burapha University
;
PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG
;
เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์
;
phetchalas@buu.ac.th
;
phetchalas@buu.ac.th
Discover
Subject
1
Live Channels
1
marketing mix factors (7Ps)
1
Other service activities
1
Perceived Product Quality
1
personal factors
1
Street food
1
กลยุทธ์การตลาด
1
การรับรู้คุณภาพสินค้า
1
ความพึงพอใจ
1
คุณค่าตราสินค้า
.
< previous
next >
Date issued
2
2024
2
2023