Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Burapha University
Search
Search:
All of DSpace
Burapha University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 141-150 of 162 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
12
13
14
15
16
17
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
11
Word of Mouth to the Meditation Center of No.19, Koh Kaew Khlong Luang Temple, Phanat Nikhom District, Chonburi Province
Wattanai Jummueang
;
วรรธนัย จำเมือง
;
SUCHONNEE METIYOTHIN
;
สุชนนี เมธิโยธิน
;
Burapha University. Graduate School of Commerce
11
Revisiting of the Tourism, Luang Phi Sam Temple, Phanat Nikhom District, Chonburi Province
Patcharee Sriprasert
;
พัชรีย์ ศรีประเสริฐ
;
SUCHONNEE METIYOTHIN
;
สุชนนี เมธิโยธิน
;
Burapha University. Graduate School of Commerce
4
THE FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE’ MOTIVATION IN 5S SYSTEM IMPLEMENTATION CASE STUDY TIRE COMPANY LOCATEDIN EASTERN REGION
Bo Qingfu
;
BO QINGFU
;
SARUNYA SANGLIMSUWAN
;
ศรัญยา แสงลิ้มสุวรรณ
;
Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11
FACTORS INFLUENCE CHINESE TOURIST USING SOCIAL MEDIA IN TOURISM-RELATED: CASE OF SINA WEIBO
Caiying Yang
;
CAIYING YANG
;
TINIKAN SUNGSUWAN
;
ธินิกานต์ สังข์สุวรรณ
;
Burapha University. Burapha Business School
11
The relationship between firm performance measures: Accounting income with Stock returns and Stock prices of companies listed in the Stock Exchange of Thailand
Naphaporn Kitnopsi
;
นภาพร กิจนพศรี
;
SIRADA JARUTAKANONT
;
ศิรดา จารุตกานนท์
;
Burapha University. Burapha Business School
11
Guidelines and The causal relationships model for Smart tourism potential development of restaurant entrepreneurs in Pattaya to support Chinese “FIT” tourists
Pramtip Chompucum
;
เปรมทิพย์ ชมภูคำ
;
VUTTICHAT SOONTHONSMAI
;
วุฒิชาติ สุนทรสมัย
;
Burapha University. Burapha Business School
4
INVESTOR REACTION TO COMMUNICATING KEY AUDIT MATTERS IN THE INDEPENDENT AUDITOR’S REPORT
Sasima Secharoen
;
ศศิมา สีเจริญ
;
SIRADA JARUTAKANONT
;
ศิรดา จารุตกานนท์
;
Burapha University. Faculty of Management and Tourism
15
THE RELATIONSHIP BETWEEN DEFERRED INCOME TAX AND SECVRITY PRICE OF LISTED COMPANIES ON THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND
Nita Booranapim
;
ณิตา บูรณะพิมพ์
;
SIRADA JARUTAKANONT
;
ศิรดา จารุตกานนท์
;
Burapha University. Faculty of Management and Tourism
12
Guidelines for increasing efficiency in the production system of ABC Co., Ltd. Laem Chabang Industrial Estate Chonburi
Nuttacha Maliwan
;
ณัฐชา มะลิวัน
;
SAKCHAI CHANROUNG
;
ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง
;
Burapha University
;
SAKCHAI CHANROUNG
;
ศักดิ์ชาย จันทร์เรือง
;
sakchaic@buu.ac.th
;
sakchaic@buu.ac.th
12
Marketing mix affecting engine oil consumer behavior, Case study of ABC brand in Chonburi province
Passawit Chinthamraks
;
ภาสวิชญ์ ชินธรรมรักษ์
;
SUPASIT LERTBUASIN
;
ศุภสิทธิ์ เลิศบัวสิน
;
Burapha University
;
SUPASIT LERTBUASIN
;
ศุภสิทธิ์ เลิศบัวสิน
;
supasit@buu.ac.th
;
supasit@buu.ac.th
Discover
Subject
6
Social Sciences
5
ความผูกพันต่อองค์กร
4
Manufacturing
4
Marketing and advertising
4
SERVICE QUALITY
4
การตัดสินใจซื้อ
4
คุณภาพบริการ
4
พนักงาน
4
แรงจูงใจ
3
ENGAGEMENT
.
next >
Date issued
7
2024
7
2023
41
2022
18
2021
6
2020
7
2018