Browsing by Subject Marketing and advertising

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
12A COMPARISON OF THE IMPACT OF THE SERVICE MARKETING MIX (7Ps) ON CUSTOMER SATISFACTION IN PRIVATE DENTAL CLINIC IN AMPHUR MUANG CHANTHABURI, CHANTHABURI PROVINCEIttiphol Changsirimongchol; อิทธิพล จังสิริมงคล; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; sarunyal@buu.ac.th; sarunyal@buu.ac.th
12THE EFFECTS OF TAOBAO'S LOCAL LOGISTIC INVESTMENT IN THE EEC AREASRong Yang; RONG YANG; YORDYING THANATAWEE; ยอดยิ่ง ธนทวี; Burapha University; YORDYING THANATAWEE; ยอดยิ่ง ธนทวี; yordying@buu.ac.th; yordying@buu.ac.th
11THE FACTORS INFLUENCING BRAND EQUITY OF STREET FOOD STALLS ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS IN THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)Pisek Khawmuanduan; ภิเษก ขาวเหมือนเดือน; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; Burapha University; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; phetchalas@buu.ac.th; phetchalas@buu.ac.th
11PERCEIVED PRODUCT QUALITY OF FASHION CLOTHES VIA LIVE CHANNELS OF GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKittipaporn Dorkrak; กิตติภาพร ดอกรัก; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; Burapha University; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; tanawut@go.buu.ac.th; tanawut@go.buu.ac.th