Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.buu.ac.th/dspace/handle/1513/465
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | Narumol Setkit | en |
dc.contributor | นฤมล เสร็จกิจ | th |
dc.contributor.advisor | JIRAPA PHUNGBANGKRUAY | en |
dc.contributor.advisor | จิราภา พึ่งบางกรวย | th |
dc.contributor.other | Burapha University. Faculty of Management and Tourism | en |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T04:03:02Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T04:03:02Z | - |
dc.date.issued | 22/3/2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.buu.ac.th/dspace/handle/1513/465 | - |
dc.description | Master Degree of Business Administration (M.B.A.) | en |
dc.description | บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต (บธ.ม.) | th |
dc.description.abstract | en | |
dc.description.abstract | th | |
dc.language.iso | th | |
dc.publisher | Burapha University | |
dc.rights | Burapha University | |
dc.subject.classification | Business | en |
dc.title | PRODUCT FACTOR AFFECTING TOWARD CUSTOMERS DECISION MAKING OF THAI HERBAL SKIN MOISTURIZER OF GENERATION Y IN CHONBURI PROVINCE | en |
dc.title | ปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวกายที่มีส่วนผสมของสมุนไพรไทยของผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวาย จังหวัดชลบุรี | th |
dc.type | INDEPENDENT STUDY | en |
dc.type | งานนิพนธ์ | th |
Appears in Collections: | Faculty of Management and Tourism |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
59920334.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.