Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.buu.ac.th/dspace/handle/1513/465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorNarumol Setkiten
dc.contributorนฤมล เสร็จกิจth
dc.contributor.advisorJIRAPA PHUNGBANGKRUAYen
dc.contributor.advisorจิราภา พึ่งบางกรวยth
dc.contributor.otherBurapha University. Faculty of Management and Tourismen
dc.date.accessioned2022-06-29T04:03:02Z-
dc.date.available2022-06-29T04:03:02Z-
dc.date.issued22/3/2021
dc.identifier.urihttp://ir.buu.ac.th/dspace/handle/1513/465-
dc.descriptionMaster Degree of Business Administration (M.B.A.)en
dc.descriptionบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต (บธ.ม.)th
dc.description.abstracten
dc.description.abstractth
dc.language.isoth
dc.publisherBurapha University
dc.rightsBurapha University
dc.subject.classificationBusinessen
dc.titlePRODUCT FACTOR AFFECTING TOWARD CUSTOMERS DECISION MAKING OF THAI HERBAL SKIN MOISTURIZER OF GENERATION Y IN CHONBURI PROVINCEen
dc.titleปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวกายที่มีส่วนผสมของสมุนไพรไทยของผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวาย จังหวัดชลบุรีth
dc.typeINDEPENDENT STUDYen
dc.typeงานนิพนธ์th
Appears in Collections:Faculty of Management and Tourism

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59920334.pdf3.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.