Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.buu.ac.th/dspace/handle/1513/465
Title: PRODUCT FACTOR AFFECTING TOWARD CUSTOMERS DECISION MAKING OF THAI HERBAL SKIN MOISTURIZER OF GENERATION Y IN CHONBURI PROVINCE
ปัจจัยทางด้านผลิตภัณฑ์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวกายที่มีส่วนผสมของสมุนไพรไทยของผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวาย จังหวัดชลบุรี
Authors: Narumol Setkit
นฤมล เสร็จกิจ
JIRAPA PHUNGBANGKRUAY
จิราภา พึ่งบางกรวย
Burapha University. Faculty of Management and Tourism
Issue Date:  22
Publisher: Burapha University
Abstract: 
Description: Master Degree of Business Administration (M.B.A.)
บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต (บธ.ม.)
URI: http://ir.buu.ac.th/dspace/handle/1513/465
Appears in Collections:Faculty of Management and Tourism

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59920334.pdf3.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.