Faculty of Management and Tourism Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 84
Issue DateTitleAuthor(s)
11THE FACTORS INFLUENCING BRAND EQUITY OF STREET FOOD STALLS ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS IN THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR (EEC)Pisek Khawmuanduan; ภิเษก ขาวเหมือนเดือน; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; Burapha University; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; phetchalas@buu.ac.th; phetchalas@buu.ac.th
11FACTORS AFFECTING THE SUPPLIERS' PARTICIPATION IN KAIZEN: AN AIR-CONDITIONING MANUFACTURER IN THAILANDPongsakorn Makpiboon; พงศกร มรรคไพบูลย์; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; Burapha University; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; areerat.le@buu.ac.th; areerat.le@buu.ac.th
11THE COMMITMENT FACTORS AFFECTING TO THE RETENTION OF NURSE IN PRIVATE HOSPITALS IN BANGKOKSaithip Photong; สายทิพย์ โพธิ์ทอง; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; Burapha University; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; kanvalai@buu.ac.th; kanvalai@buu.ac.th
12THE DEVELOPMENT OF A MODEL FOR THE CAUSAL RELATIONSHIP OF SUFFICIENCY CULTURE AND THE INTENTION OF ESTABLISHING AN E-COMMERCE BUSINESS THROUGH THE FACEBOOK PLATFORM OF GENERATION Z STUDENTS IN BANGKOKPrakaytip Janpan; ประกายทิพย์ จันทร์แป้น; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; Burapha University; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; phetchalas@buu.ac.th; phetchalas@buu.ac.th
12THE STUDY OF SOCIAL MEDIA CONTENT MARKETING TOWARDS FACIAL CREAM PURCHASING INTENTION OF GENERATION Y CONSUMERSSorasit Srisoodchai; สรสิช ศรีสุดใจ; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; Burapha University; AREERAT LEELHAPHUNT; อารีรัตน์ ลีฬหะพันธุ์; areerat.le@buu.ac.th; areerat.le@buu.ac.th
11PERCEIVED PRODUCT QUALITY OF FASHION CLOTHES VIA LIVE CHANNELS OF GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKittipaporn Dorkrak; กิตติภาพร ดอกรัก; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; Burapha University; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; tanawut@go.buu.ac.th; tanawut@go.buu.ac.th
15THE RELATIONSHIP BETWEEN DEFERRED INCOME TAX AND SECVRITY PRICE OF LISTED COMPANIES ON THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDNita Booranapim; ณิตา บูรณะพิมพ์; SIRADA JARUTAKANONT; ศิรดา จารุตกานนท์; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11The relationship between firm performance measures: Accounting income with Stock returns and Stock prices of companies listed in the Stock Exchange of ThailandNaphaporn Kitnopsi; นภาพร กิจนพศรี; SIRADA JARUTAKANONT; ศิรดา จารุตกานนท์; Burapha University. Burapha Business School
4INVESTOR REACTION TO COMMUNICATING KEY AUDIT MATTERS IN THE INDEPENDENT AUDITOR’S REPORTSasima Secharoen; ศศิมา สีเจริญ; SIRADA JARUTAKANONT; ศิรดา จารุตกานนท์; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11Guidelines and The causal relationships model for Smart tourism potential development of restaurant entrepreneurs in Pattaya to support Chinese “FIT” touristsPramtip Chompucum; เปรมทิพย์ ชมภูคำ; VUTTICHAT SOONTHONSMAI; วุฒิชาติ สุนทรสมัย; Burapha University. Burapha Business School
11FACTORS INFLUENCE CHINESE TOURIST USING SOCIAL MEDIA IN TOURISM-RELATED: CASE OF SINA WEIBOCaiying Yang; CAIYING YANG; TINIKAN SUNGSUWAN; ธินิกานต์ สังข์สุวรรณ; Burapha University. Burapha Business School
4THE FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE’ MOTIVATION IN 5S SYSTEM IMPLEMENTATION CASE STUDY TIRE COMPANY LOCATEDIN EASTERN REGIONBo Qingfu; BO QINGFU; SARUNYA SANGLIMSUWAN; ศรัญยา แสงลิ้มสุวรรณ; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11MANAGERIAL COMPETENCY OF LEADER ACCORDING TO THE ATTITUDES OF MANAGEMENT CASE STUDY OF AN AUTO PARTS MANUFACTURING COMPANY IN THE AMATA CITY INDUSTRIAL ESTATE, RAYONGVaranya Masoonseub; วรัญญา มะสุนสืบ; KANVALAI NONTAKAEW FERRY; กัญจนวลัย นนทแก้ว แฟร์รี่; Burapha University. Burapha Business School
11POTENTIAL OF NETWORKING HEALTHY TOURISM ENTERPRISES FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN PRACHINBURI PROVINCEPreeyanart Jeerapattranant; ปรียานารถ จีรภัทรานันต์; VUTTICHAT SOONTHONSMAI; วุฒิชาติ สุนทรสมัย; Burapha University. Burapha Business School
4GUIDELINES FOR AN INTEGRATIVE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF CULTURAL AND NATURAL COMMUNITY-BASED TOURISM FOR SIKHOTTABONG DISTRICT, VIENTIANE CAPITAL, LAO PEOPLE'S DEMOCRATIC REPUBLICChanphet Inchai; CHANPHET INCHAI; VUTTICHAT SOONTHONSMAI; วุฒิชาติ สุนทรสมัย; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
20The effect of  perceived audit competence on perceived audit report quality of auditorsof State Audit Office of the Kingdom of ThailandArpakorn Nanongkam; อาภากร นาหนองขาม; NETDAO CHAIYAKET; เนตรดาว ชัยเขต; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
11The Influence of Service Convenience Affecting Toward Intention to Use Parcel Delivery Service of High Experienced Customer in ThailandNunnapat Sutdan; นันท์นภัส สุดแดน; JIRAPA PHUNGBANGKRUAY; จิราภา พึ่งบางกรวย; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
20The Relationship between Related Party Transaction and Tax Planning Monsicha Udomrattanasup; มนสิชา อุดมรัตนทรัพย์; SIRADA JARUTAKANONT; ศิรดา จารุตกานนท์; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
20EXPERIENTIAL MARKETING AFFECTING THAI TOURIST'S REVISIT IN PATTAYA, CHONBURIWannaporn Phasuk; วรรณพร ผาสุข; TANAPHON NITICHAOWAKUL; ธนภณ นิธิเชาวกุล; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
20Perceived value and brand loyalty among generation Y consumers of Podcast : Construct validation and their relationshipJeeranoot Sirimongkol; จีรนุช ศิริมงคล; PETCHARUT VIRIYASUEBPHONG; เพชรรัตน์ วิริยะสืบพงศ์; Burapha University. Faculty of Management and Tourism
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 84