Browsing by Author ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
12A COMPARISON OF THE IMPACT OF THE SERVICE MARKETING MIX (7Ps) ON CUSTOMER SATISFACTION IN PRIVATE DENTAL CLINIC IN AMPHUR MUANG CHANTHABURI, CHANTHABURI PROVINCEIttiphol Changsirimongchol; อิทธิพล จังสิริมงคล; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; sarunyal@buu.ac.th; sarunyal@buu.ac.th
11DIGITAL MARKETING COMMUNICATION AND SERVICE QUALITY INFLUENCE ON MOTIVATION FOR USING THE ENTERTAINMENT BUSINESS SERVICE IN PATTAYA AFTER THE RELIEF OF THE CORONA VIRUS EPIDEMIC CRISISNaphat Saengean; นภรรท แซ่เหงียน; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University. Graduate School of Commerce
11The factors predisposing Thai temporary employees engagement to work at Movenpick Siam Hotel Na Jomtien PattayaDmitry Chernyshev; DMITRY CHERNYSHEV; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University. Graduate School of Commerce
11MARKETING STRATEGY FOR HOME RENTAL BUSINESS IN PATTAYA, CHONBURI DURING THE CORONAVIRUS COVID.19Petpatcharee Surapanya; เพชรพัชรี สุระปัญญา; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; sarunyal@buu.ac.th; sarunyal@buu.ac.th
11PROCESSING AND TESTING ACCEPTANCE OF READY-TO-COOK SEA BASS PRODUCT IN RAYONG PROVINCEPatteeya Promsupa; พัทธียา พรหมสุภา; SARUNYA LERTPUTTARAK; ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์; Burapha University. Graduate School of Commerce